بسته های پشتیبانی سامانه فروشگاه آیدیانت

گروه آیدیانت به منظور جلب رضایت استفاده کنندگان از سامانه فروشگاهی، بسته های پشتیبانی متنوعی را ارئه می دهد. مشتریان می توانند براساس نیازمندی های خود، تصمیم به انتخاب بسته پشتیبانی مناسب بگیرند.

انواع بسته های پشتیبانی:

بسته پشتبانی عادی (رایگان)

بسته پشتیبانی سفارشی

بسته پشتبانی حرفه ای (توسعه)

در ادامه، جزئیات هریک از بسته ها توضیح داده شده است.

پشتیبانی عادی

خدمات پشتیبانی عادی به صورت رایگان به شما ارائه می گردد. خدمات ارائه شده به شما در این بسته عبارتند از:

  • اعمال به روز رسانی های سامانه به صورت سالیانه یا ۲ الی ۳ بار در سال بر روی نسخه فروشگاهی شما
  • ذخیره نسخه پشتیبان به صورت هفتگی
  • پیگیری و مطرح کردن مشکلات از طریق تیکت پشتیبانی. تیکت های ارسالی از جانب شما، از روال های زیر پیروی می کنند:

۱- به ترتیب ثبت و پس از تیکت های مشترکان پشتیبانی سفارشی بررسی و پاسخ دهی می شوند.
۲- انتخاب اولویت برای تیکت، ترتیب بررسی تیکت های شما را مشخص خواهد کرد و اولویت شما نسبت به سایر مشتریان را تغییر نخواهد داد. (اولویت مشتریان پشتیبانی عادی به ترتیب زمان ثبت تیکت است.)

پشتیبانی سفارشی

در صورت استفاده از بسته پشتیبانی سفارشی، خدمات زیر به شما ارائه می گردد:

  • دریافت به روز رسانی ها و تغییرات متناوب سامانه به صورت هفتگی یا ماهانه
  • ذخیره نسخه پشتیبان به صورت روزانه
  • پشتیبانی تلفنی و امکان دریافت راهنمایی تلفنی (از ساعت ۹ الی ۲۳)
  • قرار گرفتن تیکت های شما در اولویت بالاتر و رسیدگی سریع تر به آنها در سامانه پشتیبانی
  • بررسی و پاسخ دهی به تیکت های فوری شما در اولین ساعت کاری

تعرفه های بسته پشتیبانی سفارشی:

  • اشتراک ماهیانه ۲۹۰٫۰۰۰ تومان

  • اشتراک سه ماهه ۸۵۰٫۰۰۰ تومان

  • اشتراک ۶ ماهه ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ تومان

  • اشتراک یک ساله ۳٫۱۲۹٫۰۰۰ تومان

خدماتی مانند انتقال داده ها، تغییر در فاصله زمانی ذخیره نسخه پشتیبان، نگارش محتوا، تغییرات در امکانات سامانه، ماژول ها، قالب، آموزش حضوری و … جزو خدمات پشتیبانی سفارشی نیست. شما می توانید برای تهیه این موارد به امکانات پیشرفته سامانه فروشگاهی آیدیانت مراجعه نمایید.

بسته پشتیبانی حرفه ای (توسعه)

با استفاده از بسته پشتیبانی حرفه ای، می توانید نسبت به درخواست ماژول های اختصاصی، توسعه نرم افزار و یا شخصی سازی برخی از بخش ها، اقدام نمایید. شما می توانید در صورت نیاز به استفاده از بسته پشتیبانی حرفه ای، نسبت به ثبت امکانات درخواستی در تیکت پشتیبانی اقدام نمایید. لازم به ذکر است که استفاده از این بسته پشتیبانی، در کنار بسته های پشتیبانی عادی و سفارشی امکان پذیر می باشد.
قیمت بسته پشتیبانی حرفه ای، بستگی به امکانات درخواستی شما دارد و پس از بررسی تیکت، به شما اعلام می گردد. در مواردی ممکن است نیازمندی های شما از ابتدا به صورت کامل مشخص نباشد و یا امکانات ماژول درخواستی شما پیچیدگی هایی داشته باشد. در این موارد هزینه پیاده سازی ماژول به صورت ساعتی دریافت می گردد.
ماژول های اختصاصی طراحی شده برای شما، در فروشگاه ماژول های مشتریان قرار خواهد گرفت. بنابراین سایر کاربران سامانه نیز می توانند ماژول مربوطه را خریداری نمایند. با استفاده از درآمد حاصل از فروش ماژول، می توانید هزینه طراحی ماژول را بازیابی نمایید و یا حتی سود نیز کسب کنید.