در سال ۲۰۰۵ نگرانی های بسیاری در مورد محتوای تکراری در سئو (Duplicate content) وجود داشت. در سال ۲۰۰۳ یکی از کارکنان گوگل اظهار کرد که در حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از محتوایی که در اینترنت وجود دارد، محتوای تکراری است و این موضوع اشکالی ندارد. اما این موضوع به معنای نادیده گرفتن اثرات منفی محتوای تکراری بر سئوی وب سایت ها نیست. خصوصا زمانی که صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، مسلما نمی خواهید محتوای تکراری در فروشگاه اثر منفی بر فروش شما بگذارد. گوگل در طول سال ها تغییر کرده و شناخت ما نسبت به دیجیتال مارکتینگ عوض شده است. در گذشته تنها با پر کردن صفحات با کلمات کلیدی می توانستید برای تمامی محصولات خود رتبه بیاورید. اما اکنون این روش دیگر اثر بخش نیست. به علاوه این روش هیچ گاه مورد پسند کاربران نبوده است. امروزه برای کسب رتبه در گوگل، باید از روش های زیرکانه تری استفاده کنید. در این مقاله به شما روش هایی را نشان می دهیم که بتوانید به وسیله ی آن فروشگاه خود را به گونه ای طراحی کنید تا بتوانید برای صفحات فروشگاه ایتنرنتی با محتوای تکراری، رتبه بیاورید. اما پیش از آن ابتدا می خواهیم نگاهی به محتوای تکراری و اهمیت آن بیاندازیم.
1 دیدگاه
سایتتون حرف نداره