وب‌سایت فروشگاهی و اتوماسیون داخلی یکپارچه آیدیا‌نت

چرا فروشگاه اینترنتی جامع آیدیا‌نت؟

jame - Copy (1)

جامعیت فروشگاه

سامانه آیدیانت تنها یک فروشگاه ساز نیست. این سامانه تمامی نیازهای یک فروشگاه اینترنتی از کوچک تا بزرگ را پاسخگو است. پنل های مدیریت و اتوماسیون فروش، خرید، حسابداری، انبارداری، مدیریت و نظارت بر کارکنان تنها بخشی از این امکانات است.

فروشگاه یکپارچه

یکپارچگی با مدیریت کسب و کار

یکپارچگی فروشگاه اینترنتی با فرآیندهای مدیریت کسب و کار در قالب یک سامانه تحت وب، ویژگی منحصر به فردی است که در نتیجه آن نیاز به هیچ گونه همگام سازی نخواهید داشت.

بهینه سازی فرایندها

بهینه سازی فرایندها

تمامی راهکارهای ارائه شده در سامانه برمبنای افزایش نظم، سرعت و راندمان فروشگاه اینترنتی است. هر فرآیندی که موجب اتلاف زمان نیروی انسانی شود، به نرم افزار سپرده می شود.

مازول های هوشمند

ماژول های هوشمند

مدیریت یک فروشگاه اینترنتی بزرگ بدون استفاده از ماژول های هوشمندی مانند مقایسه با رقبا یا خرید هوشمند و بهینه، امکان پذیر نیست. همه ی فروشگاه های اینترنتی موفق و بزرگ از امکانات هوشمند بهره می گیرند.

پشتیبانی دائمی

پشتیبانی دائمی

فروشگاه اینترنتی آیدیانت همواره در حال توسعه و بهبود فرآیندها است و به روز رسانی های ماهیانه سامانه، به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین سامانه پشتیبانی آیدیانت برای پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی در خدمت شماست.

security

امنیت بالا

پیاده سازی پروتکل های امنیتی سرور برای جلوگیری از افشای اطلاعات و تهیه نسخه های پشتیبان به تناوب، برای بالا بردن ضریب اطمینان سیستم الزامی است. تمامی این موارد در سرورهای آیدیانت در نظر گرفته شده است.

فروشگاه رایگان

رایگان و دائمی

تنها کافی است تا فروشگاه اینترنتی خود را تکمیل نمایید تا بتوانید از نسخه پایه سامانه به صورت رایگان و دائمی استفاده نمایید. امکانات نسخه پایه آیدیانت برای راه اندازی و توسعه، تا دستیابی به یک فروشگاه اینترنتی موفق در نظر گرفته شده است.

طراحی مطابق با نیاز واقعی

طراحی مطابق با نیاز واقعی

طراحی سامانه فروشگاه اینترنتی آیدیانت از ابتدا براساس درخواست یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و موفق بوده است. تمامی پنل ها، ماژول ها و امکانات این سامانه، براساس نیاز واقعی و با آشنایی کامل با فرآیندهای یک فروشگاه اینترنتی ساخته شده است.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم این سامانه می پردازیم.

امکانات اصلی فروشگاه اینترنتی آیدیا‌نت



  • دسته بندی‌های متنوع محصولات و زیردسته‌ها با قابلیت سرچ پیشرفته
  • انواع روش‌های پرداخت: پرداخت آنلاین، کارت‌به‌کارت (ثبت فیش)، نقدی و یا ثبت پیش‌فاکتور
  • انواع روش‌های ارسال: پست سفارشی و پیشتاز، تیپاکس، چاپار، ترمینال، پیک، باربری و امکان ایجاد روش ارسال دلخواه با فرمول محاسبه قیمت
  • محاسبه خودکار هزینه ارسال بر اساس مکان مشتری، وزن مرسوله و روش ارسال
  • امکان فروش محصولات ناموجود و نمایش/عدم نمایش موجودی به مشتریان
  • وبلاگ، فروم، RSS و دیگر صفحات ضروری هر فروشگاه اینترنتی

امکانات مدیریت کسب و کار آیدیا‌نت

پنل زنجیره تامین

فاکتورهای خرید در فروشگاه اینترنتی

پنل زنجیره تامین

  • تولید خودکار لیست خریدهای ضروری با توجه به سفارش‌های ثبت شده
  • سیستم هوشمند پیشنهاد خرید بهینه بر اساس سیستم‌های مهندسی کنترل موجودی، میزان سرمایه، "هزینهٔ فرصت" فروش و درنظر‌گرفتن حد‌اکثر "خدمت‌رسانی آنی" به مشتری
  • تهیه لیست مازاد موجودی و امکان قرار دادن در حراجی

پنل فروش

پنل فروش در فروشگاه اینترنتی

پنل فروش

  • ثبت و بررسی پیش‌فاکتور، فاکتورهای فروش و خدماتی با قابلیت‌های گسترده
  • سیستم هوشمند قیمت گذاری محصولات بر اساس الگوریتم‌های مقایسه با رقبا (قیمت‌یاب)
  • آنالیز رفتاری مشتریان: سبد‌های تکمیل نشده، کالاهای ناموجود حذف شده از سبد، ...
  • حراج محصولات و ارایه کد تخفیف

پنل حسابداری و خزانه داری

حسابداری فروشگاه اینترنتی

پنل حسابداری و خزانه داری

  • ثبت ریز تراکنش‌ها، پرداخت آنلاین، و چک‌ها به تفکیک و با جزئیات
  • تعریف انواع طرف حساب (خریدار/ فروشنده) و مشاهده تراز مالی آن‌ها
  • سود و زیان سیستم براساس بازه‌های زمانی/ منطقه‌ای
  • تراز مالی سیستم
  • تراکنش اتوماتیک پرداخت‌های آنلاین
  • انواع گزارش‌ها و پرینت حساب‌ها

پنل انبارداری و بسته بندی

انبارداری فروشگاه اینترنتی

پنل انبارداری و بسته بندی

  • برنامه انبارگردانی پیوسته بدون نیاز به توقف فعالیت فروشگاه
  • پرینت فاکتور، شامل نسخه جمع‌آوری (تگ محل محصول)، نسخه مشتری و برچسب مشخصات ارسال روی بسته
  • بهینه سازی ترتیب جمع آوری کالاها توسط پرسنل انبار

پنل سیستمی و محتوا

سئو در فروشگاه اینترنتی

سیستم-مدیریت-محتوا

  • مدیریت جزئیات اطلاعات هر محصول شامل توضیحات، تگ‌ها، نظرات کاربران و...
  • دسترسی به تاریخچه تغییرات محصول
  • به روز رسانی قیمت‌های تکی و تعدادی محصولات: ویرایش انبوه دسته ای/ درصدی و...
  • شناسایی مشتری‌های وفادار و ارایه پیشنهاد‌های اختصاصی به آن‌ها
  • مدیریت بخش تعامل با کاربران وب‌سایت شامل انتشار مقالات، پنل پیام کوتاه، خبرنامه
  • دریافت خروجی‌های اکسل از تما‌می داده‌ها به صورت هدفمند

پنل مدیر کل

پنل مدیر در فروشگاه اینترنتی

پنل مدیر کل

  • روند اتوماسیون فاکتورها در بخش‌های مختلف از لحظه ثبت
  • تعریف شعب و انبارهای متعدد
  • تعریف سطوح دسترسی
  • پنل تعیین وظایف (Task Manager)
  • پنل حضور‌و‌غیاب کارکنان، مرخصی و محاسبه حقوق