بار ها در رابطه با پرداخت به ازای کلیک (PPC) شنیده ایم، اما به اندازه ی نرخ کلیک (CTR) و هزینه به ازای کلیک (CPC) به آن توجه نکرده ایم. اگر چه تمامی این معیار ها اهمیت بسیاری دارند اما میزان جستجوی کلمات کلیدی هم به همان اندازه برای سئو کاران اهمیت دارد. در این مقاله به بررسی کامل میزان جستجوی کلمات کلیدی می پردازیم. شما در این مقاله با استفاده از مثال های واقعی با ماهیت میزان جستجوی کلمات کلیدی ، اهمیت آن و چگونگی استفاده از آن در دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد. در ابتدا قصد داریم به بررسی این موضوع از دیدگاه سئو بپردازیم، اما در کنار آن مباحثی مربوط به پرداخت به ازای کلیک (PPC) را هم بررسی خواهیم کرد.