ماژول های رایگان و سفارش سامانه

فروشگاه اینترنتی آیدیانت

امکانات اصلی

بیش از ۱۰ فرم و صفحه آماده مانند تماس با ما، سوالات متداول، راهنمای خرید و قوانین خرید و…
مقالات  
دسته بندی چندسطحی محصولات  
قابلیت افزودن صفحات دلخواه و نمایش به مشتری  
لیست علاقه مندی ها
دسترسی به سفارش های قبلی و امکان سفارش مجدد  
فیلتر و مرتب سازی براساس ویژگی ها  
نمایش جدولی محصولات در دسته های مربوطه  
نمایش میزان کل تخفیفات تعلق گرفته به مشتری
نمایش متمایز کالاهای جدید و آخرین مقالات در صفحه اصلی فروشگاه  
جستجوی Auto Complete
امکان ثبت سفارش به عنوان مهمان  
تم واکنش گرا (ریسپانسیو) برمبنای گوگل Materialize  
نمایش محصولات ویژه در صفحه نخست  
سبد خرید شناور

امکانات صفحه محصول

ماژول “به من اطلاع بده” در صورت موجود شدن محصول
مقایسه محصولات براساس جداول فنی
امکان ثبت نظرات برای محصول
پیشنهاد محصول به دوستان
نمایش محصولاتی که دیگر خریداران این محصول خریداری کرده اند.
نمایش محصولات مشابه در صفحه محصول  
نمایش نماد های مرتبط محصول (گارانتی، بازیافت، ISO و…)
توضیحات مختصر(نمایش در دسته بندی ها)، توضیحات کامل و جدول مشخصات فنی محصول
دانلود کاتالوگ و دیگر فایل های مرتبط با محصول

فرایند خرید

نمایش توضیحات هر روش ارسال و زمان تحویل
محاسبه اتوماتیک هزینه تمامی روش های ارسال براساس وزن کالا و آدرس دقیق مشتری  
انواع روش های پرداخت (واریز آنلاین از طریق درگاه بانکی، واریز بانکی یا کارت به کارت، پرداخت نقدی و یا با دستگاه کارتخوان)

مدیریت آیدیانت

امکانات اصلی

اتوماسیون فاکتورهای ثبت شده مشتری از مرحله ثبت تا ارسال نهایی (فروش، حسابداری، انبار و بسته بندی)  
تقویم هجری شمسی
دسترسی سریع (Quick access) در بخش های مختلف
نوتیفیکیشن لحظه ای پنل ها  
بکاپ گیری منظم از دیتابیس
معماری پیشرفته منطبق بر اصول سئو

پنل فروش

مشاهده تمامی فاکتورهای فروش و اطلاعات اصلی آنها به صورت یک‌جا  
مشاهده فاکتورها در مراحل اتوماسیون (در انتظار بررسی، در جریان، پایان یافته و…)
نمایش مشخصات فردی، مشخصات جغرافیایی و آدرس، نوع ارسال و هزینه های ارسال و بسته بندی، اطلاعات تخفیف ها، اطلاعات پرداخت در پنل
ثبت خودکار فاکتور فروش در پنل با نهایی کردن سفارش مشتریان
نمایش موجودی انبار و تعداد درحال فروش و خرید از هر محصول
مشاهده کلیه اطلاعات محصولات هرفاکتور در پنل
قابلیت ثبت پیام درون‌سیستمی برای هر فاکتور
ویرایش جزییات هر فاکتور (شامل مشخصات مشتری، نوع ارسال، کالاها و قیمت ها، تخفیفات درصدی/مبلغی در هر بخش، مالیات، زمان تحویل مرسوله (صبح/عصر) و…)  
ثبت مهلت ارسال هر فاکتور (اولویت بندی لیست خرید ضروری)
نمایش پیام کاربران و مشتریان برای هر فاکتور  
نمایش کلیه تغییرات و عملیات های انجام شده در فاکتور با نام کاربر/ مدیر  
مدیریت فاکتورها بین مدیران فروش و عدم تداخل وظایف  
امکان تأیید فاکتور و ارسال به پنل حسابداری  
تمایز کالاهای با قیمت بالاتر یا پایین تر از قیمت تعریف شده در سیستم  

پنل زنجیره تامین

مشاهده اطلاعات قیمتی، موجودی لحظه ای، موجودی واقعی، آخرین و بهترین قیمت خرید در فرآیند ایجاد فاکتور  
ایجاد فاکتور با ورود تکی  
مشاهده تمامی فاکتورهای خرید و اطلاعات اصلی آنها به صورت یک‌جا  
مشاهده فاکتورها در مراحل اتوماسیون (در انتظار بررسی، در جریان، پایان یافته و…)
افزایش موجودی به صورت دستی خارج از روند خرید  
امکان تأیید دو مرحله ای فاکتور  

پنل حسابداری و خزانه داری

مشاهده تمامی فاکتورها و اطلاعات اصلی آنها به صورت یک‌جا
مشاهده فاکتورها در مراحل اتوماسیون (در انتظار بررسی، در جریان، پایان یافته و…)
مشاهده تراکنش ها و چک های مرتبط با فاکتور در پنل
تفکیک فاکتورهای خرید و فروش در حسابداری  
مشاهده کلیه اطلاعات فاکتورهای حسابداری فروش مشابه با پنل فروش  
امکان ثبت چک یا مبلغ مرتبط با فاکتور  
قابلیت ثبت پیام درون سیستمی برای هر فاکتور
مشاهده کلیه اطلاعات فاکتورهای حسابداری خرید مشابه با پنل خرید  
مدیریت فاکتورها بین حسابداران و عدم تداخل وظایف
نمایش پیام کاربران و مشتریان برای هر فاکتور
امکان برگشت فاکتور به پنل فروش یا خرید
نمایش کلیه تغییرات و عملیات های انجام شده در فاکتور با نام کاربر/ مدیر
تفکیک طرف حساب های خریدار، فروشنده، یا هردو؛ تفکیک هزینه ها و…  
تأیید فاکتورهای فروش و خرید و ارسال به پنل انبار
جزییات مشخصات طرف حساب ها  
دسته بندی دلخواه طرف حساب ها  

پنل انبار و بسته بندی

مشاهده تمامی فاکتورها و اطلاعات اصلی آنها به صورت یک‌جا
مشاهده فاکتورها در مراحل اتوماسیون (در انتظار بررسی، در جریان، پایان یافته و…)
مشاهده کلیه اطلاعات فاکتورهای انبارداری فروش مشابه با پنل فروش  
تفکیک فاکتورهای فروش و خرید در انبارداری
قابلیت ثبت پیام درون سیستمی برای هر فاکتور
مشاهده کلیه اطلاعات فاکتورهای انبارداری خرید مشابه با پنل خرید  
مدیریت فاکتورها بین انبارداران و عدم تداخل وظایف
نمایش پیام کاربران و مشتریان برای هر فاکتور
امکان برگشت فاکتور به پنل حسابداری
نمایش کلیه تغییرات و عملیات های انجام شده در فاکتور با نام کاربر/ مدیر
چاپ سه نسخه از فاکتور فروش(نسخه اطلاعات ارسال روی بسته، نسخه مشتری داخل بسته، نسخه جمع آوری انباردار)  

پنل سیستمی و محتوا

اسلایدشو حرفه ای
ماژول ایجاد و ویرایش صفحات  
مشخصات و جداول فنی  
تعریف، ویرایش و اولویت بندی دسته ها، دسته های والد و فرزند  
تعریف و اختصاص نمادها به هرمحصول (گارانتی، بازیافت، ISO و…)
اختصاص تگ و کلمه کلیدی برای جستجوی محصول  
امکانات مدیریت محصولات
امکان فعال/ غیرفعال کردن نمایش محصول در فروشگاه  
تعریف کشورها، استان ها، شهر ها و محله ها و نیز اطلاعات جغرافیایی پیش‌فرض (برای ایران)  
امکان فعال/ غیرفعال کردن خرید محصول در فروشگاه (درج “توقف تولید” در صورت غیرفعال بودن خرید)  
ایجاد و ویرایش بخش مقالات و دسته بندی آنها، تگ های نوشته ها، توضیحات مختصر جدولی در کنار متن  
گزارش درخواست های مشتریان برای دریافت محصول با قیمت کمتر (بر مبنای قیمت رقبا)  
ماژول دیدگاه محصولات (شامل فیلتر، مشاهده، تأیید یا رد، تنظیمات مرتب سازی، فیلتر کلمات نامناسب، بلاک کاربر، امتیاز به کاربران، تنظیمات ارسال ایمیل و…)  
تعریف طرف حساب ها به همراه نوع (خریدار/ فروشنده/ هزینه)  
سوالات متداول  

پنل مدیر کل

دسترسی به لیست کاربران و ویرایش سطح دسترسی یا Lock کردن حساب  

پنل جستجو

امکان جستجوی فاکتورها براساس انواع پارامترها و وضعیت فاکتور  
جستجوی محصولات بر اساس نام، id  
  • توجه:

    در صورت سفارش پلن پایه، امکانات پیشرفته به مدت ۳۰ روز در نسخه آزمایشی برای شما فعال می شود (به جز امکاناتی که نیاز به شخصی سازی دارند مانند مقایسه با رقبا). در صورت عدم خرید امکانات پیشرفته پس از این مدت، پلن پایه جایگزین نسخه آزمایشی خواهد شد. البته هیچ یک از اطلاعات شما حذف نشده، تنها امکانات پیشرفته از دسترس خارج خواهند شد.

    پلن پایه در صورت برخورداری از شرایط لازم، رایگان خواهد بود و تنها هزینه هاست از شما دریافت می گردد.

  • فرم درخواست پلن پایه

    صحت ایمیل و شماره همراه برای ثبت سفارش الزامی است.

امکانات پیشرفته